Gick inget bra........

......för Liverpool i Toulouse igår. Förlust med 3-2 blev det till slut, men de leder ändå sin grupp i Europacupspelet.
Sen är det samma agenda som föregående dag. Grått och tråkigt väder, men idag har det inte regnat nå't nämnvärt iallafall.
Kom under förmiddagen på en skata, som hittat ett sätt att ta för sig av fågelfrön inne i buren. Men det satte jag stopp för omedelbart. Såg till att "fröhuset" kom längre in i buren, genom att flytta grenen det hängde på. Sen tog jag mig an min egen frukostmacka.
Till middag serverade Inga en egenkomponerad fiskgratäng idag. Inget mästerverk, men fullt ätbar.
Ett nytt större stickprojekt startades igår kväll. Får se hur det artar sig.........
Den rena tvätten fick lite vikhjälp men......
Annars är det fredag och inte många knop för övrigt, har förbrukats. Känns nästan som att ha slösat bort en dag............
 
Ett bildbevis på att något blev gjort idag iallafall......
 
....och här bild på sånt som blivit gjort förr.......hahaaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0