Hände inte så mycket........

........alls under dagen.
Maken tog bussen in till sin skivmässa, eftersom jag skulle ha bilen i ett ärende.
Men då han redan åkt fick jag meddelande att mitt ärende blev uppskjutet.
Dröjde inte så länge innan maken dök upp igen, då han inte hittat nå't av intresse och dessutom tröttnade på att bläddra i osorterade skivor.
Inga hade då startat hemgjord pizza som det stod på matsedeln och den blev precis klar att intaga vid matchstart framför teven. Iallafall för min del, då Liverpool hade en tidig, svår bortamatch mot Manchester City. Slutade oavgjort 1-1 och det får väl båda lagen vara nöjda med.........
Trots en "uppiggande" dusch i förmiddags, känner jag mig iallafall aningen seg.
Det enda som blivit gjort idag (förutom fuskvante-stickning)......... jag har slängt ut två citrusträd i blomkrukor, som gått hädan.
Ingas pizza.......... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0