Inte som tänkt......

.....blev det idag. 
Hade planerat att åka på julmarknad, men vaknade med ett snurrande huvud och väsnande mage.
Fick ringa kompisen och ställa in min medverkan.
Till middag blev det därför bara rester, vad som var tänkbart att konsumera och i frysen fanns pannkakor till maken, som avstod kokt falukorv.
Stickprojektet är slutfört och ett mindre (eller två) är startade istället.
En talgoxe hade irrat sig in i växthuset, så jag tog mig dit ut efter en stund för att befria honom.
Men han hade tydligen hittat tröskel-springan igen och tagit sig ut på egen hand.
Tanken var ju nu inte att tillbringa dagen i fåtöljen, men så får det bli..............
Maken åkte nyligen till Tidaholm på blues-event.
 
Sitter här med min kompis............som vaktar mina stickor.
 
Fick bli ett nytt projekt, en liten tröja för skojs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0