Jag ska aldrig handla.......

.....mer.  
Precis så kändes det, när jag äntligen kommit tillbaka hem och burit in alla kassar, efter en inte alltför lång inköpstur i Skövde. 
Totalt besökte jag bara fyra affärer, men det kändes mera som jag varit på en likadan shoppingtur som vi avverkade i London i mitten av åttiotalet. Den gången tunnelbana från utkanten (där vi bodde i en herrgårdslägenhet, högst upp -utan hiss), heldag på Oxford street och sen tuben hem igen och fyra våningar upp med kassar. Kommer än idag ihåg hur ont jag hade i fötterna, trots bra tofflor.
Nästan så kändes det, efter att ha tagit hand om innehållet i de fyra kassarna.
Väldigt skönt att ramla ner i fåtöljen en stund, efter en sån pärs.
Men före denna utflykt vaknade vi i morse till ett tunt snötäcke  och sen hann jag äta Ingas fisk med potatismos, som hon serverade till middag.
Nu har maken tagit bilen i anspråk, för en tur till Ulvåker och möte om enmilavandringarna i närområdet.
Själv ska jag fixa till lite kaffe och rulla ihop två tunnbrödsmackor......... om jag kan resa mig ur fåtöljen.
Imorron ska det bli ännu en utflykt, då med symötet till Åsle Tå för lunch och därefter till en butik på landet. 
Får försöka hitta sängen lite tidigare ikväll då, så jag kan vila mig i form för detta.
 
Nej tack!!!!!!
 
Middag innan utflykt........
 
Några till dekorationer utomhus..........
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0