Julfrimärken........

.......har jag köpt idag och skickat iväg det stora brevet med adventskalederpaketen.
Till middag fick det bli repris åt mig, medan Inga fjäskade och stekte pyttipanna på hälften av köttet från gårdagens stek till maken.
Därefter var det så dags att ta trippen till Tibro för ovanstående ärende, samt att handla mat, mera mat.
Fattar inte hur mycket sånt som går åt, trots att vi bara är två.
Dessutom hoppade det ner två saffranskaksbitar i kassen, som vi var tvungna att konsumera till eftermiddagskaffet då jag kommit hem igen.
Maken har passat på att shoppa sig en "platta" nu i Black week-tider och ska hämta den i sta'n imorron. Jag ska göra ett besök och prata med Servicekontoret om systers förestående pension och inhandla lite valuta.
Ytterligare nån butik ska också få besök, när vi ändå är i sta'n. Äta blir det nog också.........
 
"Fjäskvarianten" är serverad........
 
Gula skolbussen.....men vad är det för annat gult märkligt på himlen därborta?
 
"Fripassagerarna" i matkassen.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0