November-tråk.......

......fortsätter och idag har det ösregnat i stort sett hela da'n.
Vaknade ganska tidigt utav ingen anledning alls egentligen, för somnade först vid två. Men det blev iallafall frukost före halv nio.
Somnade nog igen flera gånger och dåsade en bra stund in på förmiddagen.
Inga tider att passa, men en varm skön dusch kändes rätt bra att starta dagen med...... på riktigt.
På makens matsedelsvecka stod ärtsoppa och pannkakor, vilket föranledde att han och inte Inga fick ta kökstjänsten.
Helt ok nån gång ibland, men ingen favoritmeny hos mig.
Fick bruka paraply för att hämta in posten.
Har blivit en hel del stickning i fåtöljen och nyss gjorde jag iordning alla tröjor med prismärkning och packade dem i två gamla resväskor (morfars och fars), som blev överfulla. Nu klara för att åka till julmarknad.........
Känns skönt........
Precis färdig med detta tills startsignalen gick för dagens Europacup-match: Toulouse-Liverpool, som  startade kvar i sju.
Kom på att jag inte ätit sen middag, får försöka hitta något i pausen för känner mig aningen hungrig....... faktiskt.
Som sagt, inga världsnyheter att rapportera om alltså.........hahahaaaa
 
Tidig frukost.......
 
Vinterpyntningen påbörjad därute i glashuset........
 
Dessa två........
 
.....och dom här, är nedpackade för avfärd. Finns måååååånga fler........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0