Ny vecka.......

....... och med stormsteg närmar vi oss julen, så känns det iallafall.
Snart dags att börja rota i julgarderoberna och bestämma vad som ska få komma ut i ljuset, det här året.
Men innan dess är det väl iallafall några dagar kvar, att vinka på.
Inga serverade idag "mormors"-biffar med tillbehör till middag.
Under eftermiddagen gjorde vi gemensam sak och åkte till Tibro. Maken skulle på provtagning, samt hämta paket. Jag tog mig an matinköpen under tiden.
Hade tagit med den stora kassen full av returflaskor. Hann inte ens in genom dörren förrän jag såg skylten: Vi väntar på service. Minst varannan gång är det samma sak, att maskinen är ur funktion.
Idag kunde jag inte låta bli att lite syrligt "fråga":Om de ofta hade fel på apparaten?
Jo så var det nog och den hade gått sönder redan i helgen. Alltså inte ens reparerad vid tre idag. 
Halva shoppingvagnen blev upptagen av pantkassen och nu står den kvar i bilen.
Får väl besöka ICA imorron med den, då jag ska på fika med bonusdottern.
Kan också även bli en tur till "sta'n" före fikan. 
 
leverpastej på vörtbröd......smakade bra till frukost.
 
Middagen är serverad..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0