Tågtaxin..........

.......transporterade maken till stationen i Skövde och passade samtidigt på att uträtta ett shoppingärende. 
Men innan vi kommit så långt hade Inga serverat en lite tidigare lunch än vanligt och påväg in till tåget i bilen, ringde sonen och undrade vad man kunde köpa till farsan i julklapp (denna eviga fråga jag alltid ställs inför varje jul). 
Ja, du kan ju fråga honom själv, han sitter här som passagerare........
Efter att ha handlat det jag skulle på Ö&B, fortsatte jag till Tibro för hämtning av två paket (givetvis på olika ställen) och ett besök på ICA började med att jag parkerade bredvid sonens bil.
Han hade varit på Systemet och vi gjorde sällskap in på ICA, men han var på sin lunchrast så han snabbade på sitt besök där.
Väl hemma var det ett helt företag att få in kassarna och ställa iordning allt inköpt.
Så stel......... nu får vi se om en sittning i fåtöljen gjort någon nytta, så jag kan utföra nå't mer idag. 
Tveksamt dock.........
 
Gissa vilken affär som fick besök........
 
Köpte en krans hos Blommans till dörren.......
 
........slank även med lite kvällsmat därifrån.
 
Mina nya (från Tradera) juldekorationer.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0