En timma till.......

......fick jag (och alla andra) på mig att sova, men då valde John Blund att låta vänta på sig ungefär, ganska precis så länge.
Maken hade "missat" den extra timman och undrade så smått om jag tänkte sova hela dagen......
Det var väl inte tanken direkt, så kom igång så smått jag också. 
Maken tog sig an "Polar'n" och gjorde den klar för vintersömn i förrådet.
Inga passade på att förbereda middagen: Idag serverade hon rostade grönsaker/rotfrukter med grillade kycklingfiléer.
Jag vallade runt dammsugaren i huset under tiden ugnen gjorde sitt jobb.
Nu väntar jag på match och får så göra ytterligare en timma......... har två klockor kvar att ställa tillbaka, lika bra att göra det medan jag ändå väntar.
Det gick ju "som planerat", 3-0 på hemmaplan mot Nottingham. Men min ena favorit var inte med (Lius Diaz) undrade lite om han var skadad? Men visade sig vara värre än så, att i hemlandet Colombia hade hans föräldrar blivit kidnappade........ Hans mor är återfunnen, men fadern fortfarande försvunnen.
En eländig värld vi lever i...........
Nu väntar vi bara på snöeländet inatt, som är utlovat. Skitväder........
 
Köpte en pizza igår igen.......
 
Kycklingfilé med rostade grönsaker/rotfrukter.
 
Fake kaveldun, investerade jag i på loppisen igår....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0