Finns ingen logik.......

....... i att idag ha fått en "tjock tröttmössa", då jag inatt sovit nästan nio timmar.
Borde ju vara jättepigg......egentligen. 
Men så är alltså inte fallet. Halv ett var det dags att skjutsa maken till undersökningen och tänkte då shoppa lite, var planen. Men det blev nästan bara matinköpet hos Willys som hanns med, innan han ringde och var klar.
Nu fanns ju inget nödvändigt på inköps"listan", så på så vis blev det ju billigare än väntat.
Vi åkte vidare till COOP och åt lunch, där serverades schnitzel och den smakade över förväntan riktigt bra. En liten bit kaka till kaffet på maten, var också god.
Maken försökte sen få mig att vilja tillbringa ytterligare tid i sta'n, för han var sugen på att göra ett besök i skivbutik. Men det fick han hoppa över, då trött chaufför ville återvända hem.
Sömnig tant sitter nu i fåtöljen och slumrar en del. Mellan varven (hahaa) blir det en del stickning. 
Bara lite kvar nu på sista ärmen, sen så......... ska den bara sys ihop.
Igår kväll gjorde Liverpool processen kort med Toulose, i Europacupen och på söndag är det ligan igen. 
Imorron lyckades maken boka om (flytta fram) tid för däckbytet, så vi är förberedda på snön som är lovad i helgen. Nu blir väl inte jag ett dugg ledsen om vi slipper den.......men skönt att ha riktiga däck på....... om.
Efter detta byte drar han till Tidaholm på dag-blues och äter där middag.
Inga behöver därmed inte rulla köttbullar som det står på matsedeln, utan jag kan få avnjuta en portion lever från frysen, för egen del istället.
 
Min nya klänning, som kom med hemleverans igår.......
 
Schnitzel på COOP......helt ok.
 
Undrar vad hen kollar på därute på gräsmattan........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0