Nu har det gått två dygn.........

........sedan jag skickade klagomålet till vårdcentralen. Inte ett livstecken därifrån, så långt.
Kan undra hur länge det tar innan de bemöter mina påpekanden?
Termometern i köket visade inte ens en hel plusgrad, då jag kollade strax före åtta imorse.
Kan ha varit lite frost under natten........
Frukostmackor med kaffe vid nio och tiden drog iväg som vanligt. Strax var det hög tid för Inga att fundera ut vad middagens meny skulle bestå av.
Nu hade hon ju kokat ägg och "sparat" några skalpotatisar i kylen, så det var väl ingen hög-oddsare direkt att det blev stuvad spenat och bacon till dessa, som middag. 
Gick en promenad till postlådan, men halv två fanns ingen post. Antingen tittade jag för tidigt.......eller så hade vi ingen post idag. Får bli en till promenad dit framöver......
Efter kaffet gick jag en retur och nu fanns det lite i lådan. Maken fick en trisslott för att ha svarat på en enkät.
Den hittade jag senare tappad på golvet i glashuset, då jag möblerade fram träningscykeln.
Satte mig en stund och trampade (väldigt lätt). Vi får se om det går att justera litegrann, men nu finns den användbar iallafall och fem minuter varje dag är start-ambitionen. Mötte inga problem idag.......
Maken promenerade tur och retur jour-affären, för att hämta paket i deras Instabox. 
Med hem fanns även lite annat.....onyttigt.
 
Dög gott till frukost........
 
Favorit-middag serverade Inga idag........
 
Till slut slog de små solrosknopparna ut........men fortfarande väntar jag på stockrosen.
 
Titta vad jag hittade....... en nitlott (hahahaaaa)
 
Troca-must......ja den var faktiskt drickbar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0