Vad ska vi ha till middag.........

........ja det var en fråga att ta tag i, innan den tidiga matchen (-Liverpool-derbyt) startade.
Plötsligt kom Inga på att det fanns allting hemma till tacos, så det fick det bli.
Det satt jag framför teven och åt min portion av och hejade på "di röe".
Var väl inte den bästa matchen de gjort, men slutade iallafall med seger 2-0 på hemmaplan, mot blåa Everton.
Det blåser fortfarande och regnar lite, men har lugnat ner sig betydligt. Kallt är det dock fortsatt.
Apropå ingenting egentligen.........Pizzan från pizzerian smakade väldigt bra igår kväll..........
Fick bli en sittning vid symaskinen en stund, för att fålla bakdukar. Nu har jag nio stycken till att brodera på framöver och vid kontroll fanns ungefär lika många redan klara i "lager".
Nu får det bli lottodragningen, men sen slår jag över till "skogsteve", resterande kvällen (SVT1).
Kanske blir några varv på tröjans ärm också........
 
Middagen är serverad........
 
Då var det dags för derby..........
 
......och det slutade ju i min smak.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0