Loppisdags........

......var det då alltså,  med början klockan elva.
Det dröjde inte särskilt länge innan de första möjliga kunderna kom. Hade plockat fram en låda av fars bok och delade ut till alla som ville ha. Det verkade vara uppskattat.
Besökare/kunder kom så i en strid ström ända fram till halv två ungefär. Så den sista timman var det folktomt, men ändå får jag säga att det var över förväntan. Blev av med några stora grejer och många intressanta konversationer blev det, med både kända och okända personer.
En del stickat och virkat gick också åt......men det finns myyyyycket kvar iallafall.
Kul ändå att en hel låda av fars bok med illustrationer av broder Hans Westman (fd. scenograf på TV i Göteborg)  fick "nya hem" och blir lästa (kan man hoppas), som jag vet att pappa hemskt gärna ville.
Maken åkte bort till fotbollsplanen för att se Fagersanna IF spela match, tidig eftermiddag och jag har i efterhand tittat på Liverpools tidiga match. Blev bara oavgjort tyvärr, för deras del på bortaplan.
Maken drog sedan på bluestillställning i Tidaholm och jag vilar mina stela lemmar och det motsträviga benet i fåtöljen. Ute skiner solen fint..........
Om armar och ben vore på samma våglängd som mitt huvud, hade det nog kunnat blivit en del trädgårdsarbete, men, men.......
 
En låda tom......men finns fler. Vill nån ha ett ex. är det bara att höra av sig.
 
Tog lite snabblunch under loppisen......
 
Loppisbesökarna beundrade vår utsikt och solen började så smått komma igång. I natt fick vi lite snö igen....
 
Fanns thai-mat kvar att värma till middag........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0