Inte helt på topp........

.......var varken jag eller magen, då vi vaknade idag. Fick bli välling till frukost och lite chill  en stund innan duschen fick göra sitt. 
Sen var jag klar att börja färden mot Hjo och date med fysioterapeuten. Idag fick axlarna vänta, eller snarare ingen fokus alls, den lade istället högra lårmuskeln beslag på.
Fick veta att det kan ta hur lång tid somhelst, att övertyga den om att sluta bråka........ men kan också ta bara några veckor. 
Ja, vad tror vi om min variant då? Troligen ej den snabba iallafall. Håhåjaja......
In hos Coop för att handla två fulla kassar mat och sen till Apoteket, där blev det investering i luktfri ormsalva. Som lite uppmuntran till den obstinata muskeln.
Föga inspirerad (inför middagsvalet) var även Inga, så jag fick köpa varsin matpaj i affären.
Somnade en stund i fåtöljen, men efter kaffe med toscatårta fick det bli en liten "stavpromenad".
Tre räkningar gratulerade mig via postgången igår, så dessa är omhändertagna.
Annars landade dottern och de äldsta sönerna ordentligt på Newark Airrport och ska i några dagar utforska "the big apple" tillsammans.
 
Arkivbild på en större och bättre lyckad tosca (hahaaa)
 
Här har de precis landat i New York........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0