Kors i taket.......

....... Coops pantmaskin fungerade idag på eftermiddagen, när jag skulle göra mig av med en full kasse flaskor. 
Men innan jag kom så långt på denna torsdag, var det hyfsad sovmorron och telefonsamtal med sonen.
Han ville veta när det var bäst att komma och fira sin mors födelsedag. Men då maken ska på blues i Tidaholm större delen av lördagen, får vi se när .......eller ens om, det blir något firande.
Men what's new.......
Till middag bjöd Inga idag på spiralmakaroner med köttfärssås.
Under eftermiddagen ringde så bonusdottern också. Vi delar ju födelsedatum, men verkar vara lika jobbigt där att hitta en bra dag att fira varandra (hahaa).
Köpte två bakelser med hem till kaffet, men maken hade ju redan tagit sin eftermiddagsfika.......
Men min del smakade iallafall bra, efter att ha packat upp matkassen.
Stickprojektet rullar på...........
 
Middag........
 
"Smakade" på båda bakelserna.......
 
Hämtade posten......där fanns ett grattis-kort, till mig. Tack så mycket.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0