Kunde inte bärga mig.........

.....utan strax före midnatt satte jag mig hos pappershögen. Började skriva rent och sen ordna alla verifikationer i en kronologisk ordning, undertecknade så småningom alltihop och då hade klockan sprungit fram till strax efter halv två.
Ganska "lagom" tid, att uppsöka sängen för horisontalläge. Det höll mitt "ishias"-ben med om och så fick det bli.
Vaknade redan vid åttatiden ändå, så fick bli en frukostmacka, kaffe........ och nypressad apelsinjuice tyckte Inga. Somnade väl om en stund till. Men har iallafall hunnit med en dusch, postat god man-redovisningen och besökt loppisen, före middagen.
Idag bjöd Inga på spenat med tillbehör. Nu får det bli fåtöljhäng en bra stund och sen får vi se om det även innefattar en tupplur........ framför teven.
Jodå en och annan tupplur infann sig.........
 
Klart för avgång........
 
.......men först frukost.
 
"Arkivbild" på dagens meny...........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0