För kallt........

....... och trots att solen skiner har vi mer än -15 grader på termometern.
Kom isäng sent (what's new...... haha) men har iallafall sovit gott ett antal timmar.
Skickade ett mail till Holland med ett gammalt foto (hittat i ett album jag tittade igenom) från 1973.
Fick mail tillbaka med tack och en fråga om hur vi klarade av all snö. Därnere regnade det bara, sen tre månader tillbaka.
De ville gärna ha några bilder på snö, massor av snö........ och det var ju ingen svår uppgift att tillgodose.
Broderade en del igår också och är nog nästan klar med objektet nu. Ska bara kolla en sista gång och sen montera i en ram, för att ge bort.
Till middag fick det bli att ta hand om bäst-före-mat. Därför fick Inga servera skinksås med purjolök till fjärilspasta.
Sen fick maken order om att skrapa rutor på bilen, för jag skulle åka till Mölltorp och hämta paket, samt handla en del mat.
Bara att pälsa på sig och åka. Eftermiddagsfikan avklarad och nu handboll. Senare blir det hockeyfinalen med Sveriges juniorer. Rår de på USA tro..........
I postlådan låg mera jobb........både assistentredovisningar och sen dags för god man-redovisning.
 
Snö"skulptur" på glashustaket.......
 
Brrrrrr.......
 
Skinksås......till pasta, serverades idag.
 
Vinter.....väldigt mycket vinter.
 
Mina nya "vänner" till samlingarna.........fanns i de två paketen jag hämtade.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0