Det var en upplevelse.......

........ av angenämt slag, att se "gamla" Liverpoolspelare på plats igen för att spela fotboll.
Framförallt Steven Gerrard...... min favorit (all time) och vilken dag det måste ha varit för Svennis.
Visst det var en vänskapsmatch ....for charity, men ändå njutbar lördagsunderhållning.
Men innan klockan blev såpass, hade jag hunnit med en tur till loppisen med ett fåtal inköp som resultat. Köpte också två nya påsar bullar för maken att konsumera (en i taget från frysen).
Då jag återvände tyckte Inga det var dags att laga lite middag.
Idag fick det bli tacos, tyckte hon och satte igång. Smakade inte alls illa, kan meddelas.
Ikväll har vi mera fotboll att se fram emot. England-Brasilien möts i en vänskapsmatch, som jag också ska se.
Men först blir det att skrapa min Triss-lott som legat till sig i telefonfodralet några dagar. Blir där ingen storvinst, har vi ju också Lottodragning......som back-up (hahahaaaa)
 
Helt ok middag..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0