En liten nubbe.......

.....hade Inga dukat för idag till lunch/middag.
Maken tog det sista av den "fådda" blandningen från ett drygt år tillbaka, medan jag höll mig till Aalborg. Det som fanns kvar räckte till tre (små) snapsar åt maken, men jag höll ändå inte jämna steg, utan nöjde mig med en liten, till sillen.
Innan dess hade vi kunnat konstatera att "någon" snott en timma för oss, eller iallafall för mig (och Inga). Därför hade vi nästan lite tidsnöd, inför matchstart.
Men det hanns med att äta i lugn och ro. Dock höll det på att bli lök-lös Jansson, men Inga fick en flashback efter fem minuter i ugnen och räddade situationen.
Som vanligt smakade denna "helgmeny" utmärkt och funkade perfekt som uppladdning till Liverpools match mot Brighton. Började inte så bra, men de redde ut det hela och vann med 2-1.
Nu är det dags för bingolotto, har köpt EN enkellott på nätet. Spelar bara vid storhelger OCH har hittills aldrig vunnit det allra minsta. Detta trots att jag haft ganska många lotter ibland........
Och inte bröts denna tradition vare sig på första (eller andra) spelet idag heller, trots tre rader som saknade "bara" en siffra.......på båda.
Men risken finns ju fortfarande.......
 
Dukat för påskmåltid........
 
Nu är det match.......
 
Jag åt upp en hel chokladkaka............ 24 gram (hahahaaa)
 
Gula rosor är också fina........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0