Hemma igen......

.....är sonen, med fem titthål på magen och minus en gallblåsa. Han blev utskriven mitt på dagen idag och kunde köra sin egen bil hem. Nu får han vila veckan ut.
Maken fick idag fixa middagen, medan Inga istället dammsög huset och tilldelade småfåglarna mera mat.
Jag tog sen en promenad till återvinningen, men den protesterande lårmuskeln (med "omgivning") tyckte definitivt inte om det initiativet. Blir sååååå trött på att det inte ger sig, utan snarare blir sämre ju mer jag försiktigt försöker röra på mig.
Om jag ligger raklång, still i sängen, gör det inte ont. Men det är ju inte särskilt roligt.......... 
Ska snart kolla om jag har fått nån deklation då, eftersom de tjatar om det kontinuerligt på TV. Men där fanns inget ........så långt iallafall.
 
Bild på makens "kokkonst".........
 
Därute på baljan sitter min lilla favoritfågel.......rödhaken.
 
Hann få ett kort på nedgående sol.....medan jag under promenaden "vilade skitbenet" ........
 
Inga serverade kvällsmat till mig.....maken äter fortsatt överbliven fläskpannkaka.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0