Inte mycket att ha......

.....den där John Blund, han kommer bara när det passar honom...... 
Och inte är det till någon fördel att ha ett obstinat ben, som värker när det passar....som sämst.
Har även åkt på nån luftvägshistoria. Lite rethosta och nästan snuva......
Tanten är på topp humörmässigt (hahahaa) men stickningen är klar för montering..... som jag påbörjat.
Maken drog till Hjo mitt på dagen för ett blues-jam och dinerar där.
Själv hittade jag en portion kåldolme i frysen, som dög bra till min middag.
Hade missuppfattat speldagen för FA-cupens kvartsfinal mellan Manchester United och Liverpool.
Trodde det var idag, men vid kontroll visade det sig gå av stapeln först imorron.
Så jag kan fortsätta slötitta på Doc Martin, hosta och sy ihop tröjdelar samtidigt. 
Ringde maken, men han hade redan svängt ner på uppfarten visade det sig.
Så inga minivårrullar (som jag kände mig sugen på) kunde köpas på vägen hem.
Får kanske bli en pizza lite senare då istället.......... 
 
Smakade alldeles utmärkt igår kväll........
 
Fullt med pilfinkar i häcken......men de är kamoflagefärgade, haha
 
.......och i Stockholm spelas det basket, kan man se på Facebook.
 
Så har det startat att snöa igen........
 
Maken fick åka ner och hämta en pizza......... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0