Provade.......

......den nya tröjan i eftermiddag och den var till belåtenhet.
Imorse ringde jag återbud till min frisörtid och bokade in en ny tid nästa måndag istället. Ville inte dela med mig av bacillerna och sen är jag rätt trött också.
Nu får vi se om jag piggnar till såpass att jag kan åka till sjukgymnasten på onsdag. Dock är det ju för tillfället både si och så med alla övningar.
Men benet kämpar på.......... och är lika obstinat som förut, såsnart jag försöker nyttja det att förflytta mig mer än femtio meter eller stå still vid spisen. Men huvudet är aningen envist det också, så en tvångspromenad till återvinningen fick det bli i för-skymningen.
Innan dess satt vi i glashuset och fikade med solen värmande genom rutan. Riktigt varmt och gott. 
Trots förkylningen har det nu börjat gå hyfsat att sova igen. Har väl en del att ta igen kan man tänka.
Till middag fick det idag bli kålpuddingsås...........
 
Middagen är serverad.....med skalpotatis till.
 
Glashusfika.......
 
.....och fem minuters solande på det.
 
En vecka tog det, innan tomatfröna nu börjar titta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0