Till slut.......

.....började så också snuvan att rinna, så nu är det riktigt "glada" tider för tant i Fagersanna.
Trillade ner 19 kronor på mitt eget lotto igår, men det känns som en klen tröst i sammanhanget.
Solen skiner iallafall vackert ute. Trots att det var fortsatt si och så med nattsömnen, tvingade jag mitt snoriga ego att ta en kortare promenad, efter middagen. 
Inga hade inventerat frysen och hittat köttfärssås, så det fick bli spagetti till denna. (Maken valde några kokta potatisar istället).
Grundade med alvedon innan jag gick en vända, för benet lockades absolut inte av att ut och gå.
Ja, inte var det direkt angenämt (trots solskenet) men hem kom jag och sitter nu i fåtöljen i väntan på matchstart.
Aschoo, prosit...........
Och igår kväll snöade det igen, men inte så mycket turligt nog. Dessutom är nu senaste tröjan helt klar, har dock inte provat den ännu.........
 
Så såg det ut vid läggdags.........
 
Det senaste stickalstret.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0