har man inget bättre för sig....

Har man inget bättre för sig, kan man ju som jag sitta och titta på hur isen smälter på sjön. Det har hänt en del under dagen, som för övrigt har varit solig och fin.
Så solig och fin att det vid närmare granskning av bilen, framgick hur mycket skador det var i lacken. Jag ska lämna den på service imorgon och garantin har inte gått ut, så det blir att anmärka på detta. Vi får se hur det går, men helt klart dålig lack från början, tyckte sonen som var här och byte däcken åt mig.
Det var snällt av honom, betalade med frukost och fyra stora Pepsi Max, samt fryst banankaka. Han hävdade att det var bra migränmedicin. Då det fanns ett överflöd i min frys av varan kunde han  få med sig en hel del "medicin" hem, att knapra på när så behövs. Själv har jag inte provat, men det finns lite kvar, så jag kan testa tipset.
Hoppas dock att det dröjer, länge........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0