Inte mycket att tillägga...

Vågar inte säga att jag är bättre för då händer väl något annat, så jag gör inte det.
Periodvis har jag inte haft lika ont idag, kanske faller muskelfästena tillbaka på plats så smått.
Det knakar lite varstans i alla fall. Hade middag klar när maken kom hem, mitt på da'n när det fortfarande var ljust, tänka sig! Serverade fläskkotlett i kantarellsås med potatis. Sen åkte vi ända ner till Tempo i Fagersanna och handlade. Imorgon kanske vi kan ta oss in till Sparhuset också, man vet aldrig.
Väderprognosen förutspår visserligen snöfall i två dygn, men de har ju haft fel förr så jag lever på hoppet.



Dagens handarbetsbidrag, en liten laxrosa tröja är också på G....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0