Tibro tur och retur

Borstade av det värsta på bilen och tog en tur till Second Hand, där det fanns några fynd. Fortsatte sedan till bankomaten, men vände i dörren till Pressbyrån. Taskig tajming med jättelång kö då det var nära deadline för spelet. Det ärendet får vi ta en annan dag istället. Hann in en sväng på Systemet innan de stängde, ingen kö där faktiskt! Nu finns det lite julöl hemma i alla fall. Kanske blir ett besök till innan jul, men just julölen brukar ofta ta slut så därför passade jag på idag.
En tur till Hörnebo för en kopp kaffe i snöyran blev det också innan mataffären. När jag var klar där hade det slutat snöa! Hemma serverade Inga idag köttfärssås och spagetti. En del TV-tittande blev det också. Sen bestämde jag mig för att ringa återbud till Lions torghandeln imorgon, är fortfarande inte återställd och att stå ute i fyra timmar i kylan är väl inte så bra kan man förmoda. Surt sa räven, men så är det. Får satsa på Hönsa julmarknad till torsdag istället, inomhus.


Lite adventspynt hittade jag i skåpet....


En tröja till färdig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0