Fotboll live?

Idag har vi bara hunnit med att äta frukost på balkongen, från och till är det lite halvmulet, men ändå fint och varmt.
Jag har läst färdigt en bok som maken rekommenderade från lägenhetens pocketsamling, som är imponerande
"Den osynliga väggen" Bernstein, handlade om en judisk pojkes uppväxt utanför Manchester i början på 1900-talet.
Allt i lägenheten är tiptop, förutom trycket i duschen. Det tar "evigheter" att bli klar när det bara strilar ett stilla regn.
Det irriterar mig mycket, men maken inte alls! Hur som helst så har jag tagit mig igenom den proceduren för idag också. Maken har gått på en promenad med sin ljudbok, för att kolla en affisch om fotboll ikväll som vi passerade tidigare i veckan. Nerja verkar ha ett inte alltför bra lag, de har fått en hel del stryk, enligt hemsidan och ligger i den sista delen av tabellen. Vilken division vet vi inte riktigt, men det verkar vara en ganska lokal liga i alla fall.  Matchen börjar kl. 17.00, vi får väl se om vi åker dit.
Nu har jag tjatat så mycket om hur bra lägenheten är, så här kommer lite interiörbilder som bekräftelse på det.


Litet kök, men finns allt till och men havsutsikt!


Sovrum med både havs- och bergsutsikt


Badrum med den irriterande men snygga duschen i spegelbilden (samt tvättmaskin)


Vardagsrum med utsikt åt två håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0