Jag blir så "trötter på skiten".......

Så har jag då suttit i flera timmar, nu ikväll och fixat en ansökan till ett jobb på sidan "offentliga jobb" och skickar iväg det hela. Då kommer det upp: Något gick fel, tala om vad du gjorde så vi kanske kan hitta felet!!!
Som tur är har det inte försvunnit helt, utan finns där på "min sida", men går inte att skicka in.
Inte nog med att man inte får någon respons på insända ansökningar, nu blir jag till och med förvägrad att söka.
What next? kan man undra, raffinerad psykning av arbetssökande  eller bara data-error, det är frågan?
Vi får se imorgon om det fungerar annars skiter jag snart i det här för gott och gör något roligare istället!
Anette kommer en sväng imorgon (ojdå, senare idag) och äggtemperan i kylen är nog mogen att börja användas.
Den lilla Pippi-tröjan är klar, så jag kanske startar en svart vuxenvariant imorgon. Får inte heller glömma att boka parkeringsplats på Landvetter. Det närmar sig, bara Island håller ordning på sina vulkaner så.......


Klar för avhämtning


Klar att användas efter en veckas vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0