Ibland händer det INGENTING!

Idag har det varit en sån dag. Förutom att TV-service har varit här och installerat Viasat istället för Canal+. Sådant medför en ny fjärrkontroll och "tusen" nya finesser att lära sig för att bemästra TV-tittandet. Det är rejäl uppförsbacke i min värld. Ingen post var det heller, bara den nya tjocka telefonkatalogen, som man aldrig använder.
Lite tidningar har jag matat återvinnings-containern med och en del tvätt är omhändertagen, men annars blir väl höjdpunkten på dagen att komma ihåg soptunnan som ska på sin "fjortondagarsutflykt", upp till tomtgränsen.
I och för sig med stark konkurrens  av nödvändig matlagning till morgondagens lunchlådor.
Jag kanske ska roa mig med att såga av en planka, som ska med till sonen imorgon.....


Bilens innehåll, "färdigpackat" för leverans imorgon


Tunna på plats inför morgondagen


Lite "dated" som de säger på TV, inte helt aktuell alltså!  Åtgärd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0