Tibrotur

Idag hade jag ny träff med sjukgymnasten, denna gången "stretchade"  hon knät och det kändes faktiskt en aning rörligare. Ska dit nästa vecka igen, vi får se om det fortsätter åt rätt håll. Jag får också uppehålla diciplinen med streckgubbarna så kanske...
Nästa anhalt var Anette för en massagerunda av skulderbladspartiet, samt en pratstund över kaffet och de ostfrallor jag inte kunde låta bli att inhandla i bageriet nedanför, då jag kom.
Hade sedan lite mjukvaror att leverera till sonen och några dekorationsalster. Vi kunde sätta upp en tavla på väggen och förbereda i hallen inför hans hyllmontering och klädkrokar som ska upp när lämplig skruv finns tillgänglig.
Fick också en shoppinglista, (men inte särskilt lång) att köpa på IKEA när vi passerar på väg till  familjen Danielsson för visit över helgen. Ska "inkassera" min födelsedagspresent, dricka "afternoon tea", vilket verkar vara den nya flugan i restaurang/hotellbranchen. Så populärt att man måste boka bord långt i förväg om man vill få plats. Vi ska till Lady Hamilton i Gamla sta'n, på lördagens första sittning.
Först ska vi dock hoppas att det är bra väder på fredag förmiddag så vi kan göra en utflykt med barnbarnen innan jag ska på möte med min coach hos Trygghetsrådet. Kan meddela att korintkakorna idag blev som dom skulle och imorgon bakar jag nog några brödkakor som också får följa med till Stockholm.
Gjorde en koll i trädgården.....


Brukar alltid få åtminstone en pumpa varje år, nu återstår att se hur mycket den hinner växa
innan frosten kommer


Lingonodlingen är på G. Har jag tur blir hela cementringen fylld på sikt.


Vad säger ni grabbar, ska vi ta ett bad innan hon ställer in oss för vintern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0