Gekås hela da'n

Väckarklockan väsnades 05.45 "på begäran". I detta läge undrar man vem som kom på tanken, men ur sängen i duschen, ät gröten och åk. Gemensam färd startade från Tibro strax före sju och efter en kort fikapaus var vi framme en bit före tio. Sen tillbringade vi hela dagen därinne, (med ett brake för lunch runt ett) till en bra bit efter fem. Därefter lasta bilen med otaliga kassar, trots att "vi egentligen inte skulle ha så mycket". Fynden fullkomligt överföll oss, allihop. Men nu har jag koll på, inte bara julklapparna, utan även de flesta födelsedagspresenter för första halvåret.
Hemma i Fagersanna vid nio, plockade upp det mesta, stickade klart en Pippi-tröja som nu bara ska monteras färdigt till julmarknaden (i eftermiddag). Kom just på att jag till och med missade reprisen vid midnatt av Bonde söker fru, så får väl uppdatera mig med TV4 play framöver. Nu ska jag sova och imorgon väntar gymet på mig. Sen julmarknad som sagt......i Hönsa Bygdegård 16-20.


Ganska folktomt....utanför!


Legobygge vid restaurangen- Ullared i miniatyr....


"hela" varuhuset ( men var är Morgan och Ola-Conny?)


Kundvagnsparkeringen vid restaurangen, -ganska fullt!


Julstämning innan hemresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0