Oj då!

Somnade visst om, efter det att mobilväckningen gjort sitt och vaknade av att telefonen ringde. Det var kompisen  jag skulle åka till, som hade fått lite ändrade planer och undrade om ett hembesök hos mig för den inplanerade massagen, var ok. Då kunde hon ta ett stopp på vägen.
Visst var det helt i sin ordning och bättre för mig som nästan kommit i tidsnöd på grund av ovannämnda incident.
Jodå, jag talade om för henne "hur landet låg" och sa, att hunnit hade jag nog till bestämd tid, men det blev ju bara mindre jäktigt för mig så här.
Gott med en kopp kaffe i trevligt sällskap och sen skönt med massage innan hon for vidare. Nu var det ju det där förb... gymet också. Motvilligt tog jag plats i bilen för färd till centralorten. Först ett ärende till banken, sen handla mat och sist fick gymet ett besök. Är jag nöjd eller är jag nöjd....över att det är gjort. Firade hemma med en tallrik ärtsoppa till middag.


Tomten ser allt.....


...och livet har sina ljusa stunder - efter gymet! (....till nästa gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0