Uppdraget utfört

Efter en stärkande tallrik gröt, sydde jag fyra dynfodral och en duk av det återstående tyget. Sen var det dags att hämta min assistent-kompis för färd till Hjo, där mor skulle till frissan. Det var skönt att ha en extra hjälpande hand med och allt gick bra, både dit och hem. Medan hon fick håret klippt gjorde vi andra klipp. Jag hittade en fleecejacka och en fleeceväst till far för sammanlagt åttio kronor. Då pratar vi fynd. Han säger alltid att han fryser, när jag hälsar på. Hoppas vi nu kan avhjälpa åtminstone detta. Köpte en del livsmedel på Netto, där de också hade halvstora enar, som jag fick en impuls att köpa en av. Står på trappan och väntar på eventuell dekoration, vi får se vad jag hittar på.
Började på en halvstor rosa tröja nu ikväll och har kommit en bra bit.
För övrigt så snöar det ute för första gången denna höst, hoppas att det bara blir ett tunt lager som utsmyckning av naturen, så det blir lite ljusare.


Just nu vid midnatt i Fagersanna


Fick ett fint smycke från Holland i julklapp med posten idag. Thank you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0