Vinst på lotto!

Hade ikväll fått ett mail om vinst på dagens spelomgång av lotto. Vilken tur att jag kom ihåg att lämna in en ny omgång igår då! Alltid lika spännande innan man har öppnat mailet för att se hur mycket "flis" det blev, den här gången. Kan meddela att det inte finns någon orsak att vara avis, blev bara 23 riksdaler. Varför inte lika gärna lite ordentligt på en gång istället för dessa småpengar?
Om jag ser tillbaka på dagen som gått, så har jag varit ute och just gått, en sväng med min kamera som enda sällskap i det soliga men bitande vädret. Innan jag kom så långt hann jag göra ett storbak, motionera dammsugaren lite och äta middag.
Det är inte klokt så mycket man hinner med på da'n och en maskin full med tvätt är upphängd dessutom.
Imorron är maken ledig igen, då blir det inte mycket gjort......


Skator kollar "om kusten är klar" för ett skrovmål på gammalt bröd


Hela storbaket


Middag: Lax med spenat&löksky till pulvermos och tomater


Sidensvans i äppelträd låter sig väl smaka, (han var inte ensam)


Ända upp till riksvägen gick promenaden....


där vände jag hemåt igen, förbi Ransgården (mat & rum står det på en skylt,
men det är och har aldrig varit överbelagt precis. En och annan fest samt begravningskaffe
brukar det vara ibland.)


Onsdagen går mot sitt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0