Sport och stickning

Eftersom det snöade ute idag bestämde jag mig för att hoppa över bilfärd till Second Hand. Visst är det kul att åka dit men jobbigt att sopa av bilen och sen var jag ju där och fyndade i tisdags.
Det har varit en hel del sport på TV att hänga ögonen på istället. Först var det skidsprint, som maken ville se, men jag satt kvar med stickningen och glodde jag också. Sen blev det handboll, Ungern- Norge följt av höjdpunkten, Sverige-Slovakien. Idag var det skillnad ska sägas, en riktigt bra match från Sveriges sida. Tror dock inte att slovakerna håller med, för de blev totalt utklassade.
Nu har även den senaste tröjan, modell större blivit klar, så jag kan återgå till min lila variant som fick vänta lite.
Tror att en kopp kaffe skulle sitta fint nu......


Sonen rekommenderade denna och lät mig smaka igår,
så nu finns det en här också, eftersom den var mycket god.


Man glömmer alltid nå't julpynt, "hittade" denna ikväll!


Senaste alstret, storlek XXL med extra snodd för byte efter smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0