Fredagen som försvann

Ledig från jobbet och efter en tvättmaskin och sen frukost, begav jag mig ner till Hjo. Hade nog tänkt att ta en tur på slöjdmässan, men det blev liksom inte av, tiden rann iväg och behövde både tanka, handla och hämta ett paket som kommit till Sparhuset. Lite förnödenheter från Hem&Hobby blev det i alla fall innan jag lämnade Hjo, efter ett besök hos mor och far. Ibland är det bara motigt och vissa saker kan man inte göra något åt, medan andra går att lösa. Nu är det dags att ta tag i matlådan för imorgon, så jag får nå't med till jobbet. Ingas service har varit bättre, eller om man ska vara helt ärlig, fungerar det nog snarare som så:-"att själv är bästa dräng".
Har provat att ropa på vaktmästar'n eller "garcon" men det enda svar man då kan förvänta sig är ett -Va??


Fullsatt och att döma av de glada ropen, får man förmoda att det blev fångst.


men titta, några vilsna hallon finns det allt kvar!


lite vinbär också.....


samt åtminstone ett krusbär.


Läcker färgkombination vid väggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0