Problem

Vissa problem kan tyckas fjuttiga i jämförelse med annat som händer runt om i världen, men ibland blir det bara för mycket. Det är inte speciellt ofta som jag fullständigt snedtänder, men idag hemkommen från jobbet hände det.
Trött, svettig inget kaffe på hela dagen, jobbnyckeln glömd hemma då jag fick ta makens bilnycklar och bil samt en kassaapparat som trilskades vid stängningsdags gjorde att det fullständigt rann över. En bäddmadrass utlöste "detonationen" och maken som inte fattade någonting, surnade till på mig.
Med lite distans till problemet, hittar jag nog en lösning, det känns så onödigt att lägga sin energi på materiella ting, men ibland behöver vissa saker styras upp.
.....och nån j..la ordning behöver man väl ändå ha´!


Fiskarna fick i alla fall mat av storebror, lillebror hade redan somnat i bilen.
....och jag fick rätt nycklar levererade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0