Det ordnar sig nog........

Ytterligare en varm dag att tillbringa inne i den sköna luftkonditioneringen. Jo jag var ute en stund på lunchen, drack mitt kaffe efter maten vid vårt utebord. Lunch idag bestod av matjesfiléer med nyupptagen färskpotatis, tillsammans med diverse andra tillbehör. Som jag berättade igår var det kollegan som bjöd hela arbetsstyrkan på dessa läckerheter och nu har jag den medhavda matlådan fixad och klar i kylskåpet på jobbet redan, till fredag.
Stundtals hade vi inte så mycket att göra idag, men en och annan överraskande och trevlig pratstund blev det med både kollegor och kunder.
Redig har jag också varit med ett besök på gymet, följt av inköp till "den stora tillställningen ". Hade sen precis satt mig, när jag kom på att gräset på framsidan skulle klippas, vilket jag sparade häromdagen.
Lika bra att få det gjort för det tar max 10 minuter och grannarna hade nog inte hunnit gått och lagt sig vid nio.
Har dessutom fått glädjande besked från kompisen med sällskap, att de befinner sig i norra Tyskland med beräknad hemkomst imorgon.


Leveransen till festen har anlänt......


Dags att skörda


Dagens variant.....


slutade så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0