Ny kaffemugg

Idag sken solen på förmiddagen, men när jag sen skulle ut för att ta promenaden till frisören hade det hunnit bli mulet och börjat blåsa. Nu är jag i alla fall nyklippt och på hemvägen hittade jag bl. a. ett kort från faster i postlådan tillsammans med reklamen. Maken har haft ledig dag idag och vi har inte gjort nånting egentligen.
Ikväll ringde det på dörren och kompisen som kom hem från arbete i Spanien under gårdagen, tittade in med en födelsedagspresent till mig, på vägen hem från att ha besökt barnbarnen i Forsvik. Tack för både den och det akuta försöket att massera igång det ständigt pågående problemet i rygg-högersida, som inte vill ge med sig. Bättre, sämre, bättre, sämre, sämre....bättre?? När? undrar jag verkligen, är faktiskt flitig med övningarna, försöker ha tålamod, men berg & dalbanan börjar allt bli lite för långdragen nu.....


Man blir glad av både muggen och emballageasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0