"Back in track"

Idag var inte vädret så lysande precis, men kallt var det i alla fall inte. Frukost och lite allmänt plock, sen blev det  kaffe med toast innan jag åkte först till mataffären för att "bunkra upp till helgen" och sen hittade jag faktiskt till gymet igen. Middag var en lagom belöning vid hemkomst och lite stickning i TV-fåtöljen, har nu resulterat i att framstycket på min tröja börjar bli klart.
I matlådorna för morgondagen ligger köttfärspyttipanna och nystekta pannbiffar till lördagens middag, finns i kylskåpet. Imorgon blir det dock en heldag i Hjo igen, med tre besök inplanerade. Oddsen är ganska låga på en tur till korvkiosken för lunch, men då har jag ju istället kvällsmaten väntande färdig. Sen är det helg....


Dagens lunch....


plötslig ingivelse till kvällsmat: fyllda pannkakor.....


med pannkaka och äpplemos som efterrätt till kaffet. (?Loco? si claro!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0