Gym och klippning samt en del bak

På förmiddagen blev det bakat en banankaka, då det låg tre stycken prickiga saker i fruktskålen och ropade. Sen fixade jag toscatårta när jag ändå var igång. Rester från frysen blev min middag och därefter några telefonsamtal, innan jag tog mig i kragen och åkte till gymet. Där i duschen stod en av mina "gamla" jobbarkompisar, så vi bytte några ord innan hon var tvungen att rusa vidare till sin frissa. Jag gjorde vad jag skulle och det blev pratat lite till i träningslokalen samtidigt, då det fanns fler bekanta på besök.
Hem till spisen igen och laga lite mer mat att ta med till huvudstaden, då jag misstänker att de inte har så mycket ätbart däruppe. Hoppas bara att vi också får med alla kassar (med annat) jag har ställt på rad i vardagsrummet.
Sen var det dags att hälsa på frisörskan för en uppsnyggning. (Det blev kortare i alla fall!)
Vid niotiden kom maken från jobbet och Marie var hämtad i Hörnebo, så vi kan komma iväg i hyfsad tid imorgon bitti. Dags att sova lite då kanske.....


Det är höst på vår gata.....


Inte för jag såg vad jag gjorde, (utan glasögon) men här sitter jag för åtgärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0