Redan onsdag

Maken har haft ledig dag, men vi har inte gjort nånting. Imorse kom Anette förbi och jag fick massage, sen fick hon (och vi) frukost. Igår var jag en vända till Hjo, hälsade på päronen och köpte batterier till brandvarnaren på Hem & Hobby, samt några prylar till, innan jag fortsatte till second hand som hade öppet. Där hittar man alltid något också. Nu framåt kvällen verkar det som om det har lugnat ner sig med blåsandet och solen lyser.
Strax dax för husletarprogram igen och sen blir det "Bonde söker fru" innan jag avslutar med Champions League-fotboll. Har börjat sticka på en ny tröja och broderar fortfarande en och annan bakduk. Det finns ett gäng vid det här laget, alla unika!
PS. Idag anlände också ett korrekt beslut angående min ersättning från Försäkringskassan. Bara att konstatera hur rätt redan Shakespeare hade, när han skrev: "Mycket väsen för ingenting". DS.
(....men det vet man ju inte förrän man sitter med facit i hand)


Senaste....


.......nystartad, bakstycke snart klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0