Skynda långsamt

Jodå, gymet blev besökt. Där var nästan folktomt och det är skönt tycker jag. Bestämde mig för att utöka mängden träning, lite grann, så jag tog en mini omgång till i easyline-maskinerna. Vi får se om det känns imorgon.
Annars har jag bara broderat en bakduk i glashuset efter att ha druckit mitt eftermiddagskaffe. Det var riktigt fint väder. Men regnat har det då gjort, fick tömma ur baljan och regnmätarna igen.
Ikväll har jag "häckat" framför TV:n och snart sytt ihop den färdigstickade "Pippi-tröjan", samt lagat rotsaksgratäng till matlådorna. Smakade nu ikväll och den fick klart godkänt.
Imorgon bär det iväg in till Skövde en sväng och sen får vi se vad jag hittar på. Får fikagäster vid tretiden så då får jag se till att vara hemma igen.


Mycket vatten var det.....


...fullt här också.


Eftermiddagsfikat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0