Inflyttningsfest

Nej, inte direkt. Far fick visserligen komma från sjukhuset till sitt "nya" permanentboende med egna möbler idag, men han var väldigt trött och orkade inte prata nå't nämnvärt, eller bry sig.
Jag informerade personalen om var saker och ting fanns inlagt och försökte kommunicera en del även med honom, men det gick inget vidare. Åkte därför vidare till lägenheten och tog hand om post och reklam, samt vattnade blommorna. Sonen som besökte företagshälsovården, skickade ett SMS, då han sett min bil och vi träffades för lunch på korvmojen vid Hem & Hobby. Sen åkte han vidare till jobbet och jag tog en avstickare till second hand innan hemfärd. Imorgon är maken ledig och jag ska på möte i Skövde angående mors situation.
Nu ska jag bara skicka in några ansökningar på jobb också.


Min igår inköpta mysfilt, för julklappspresentkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0