Feberdag

Har inte gjort så många knop idag. Skulle åkt till Hjo och fixat med banken åt mor, men fick ställa in.
Har slitit på sängen och knaprat alvedon istället.
Jag har ändå sett att det har varit fint väder hela da'n, trots ganska kraftig blåst.
Ska väl titta på fotbollen fram ikväll och hoppas på att febern gett med sig nu. Lite snorigt och hostigt är det också, Började lite smått igår att omorganisera all "bröte" i tvättavdelningen, vilket högre makter förmodligen inte tyckte var nödvändigt, därav insjuknandet. Men det är hög tid att ta tag i detta, så vi får väl hoppas att jag får fortsätta snart.....
En tanke vore ju att Inga fixar det medan jag tar igen mig horisontalt, men av någon outgrundlig anledning behöver hon väldigt mycket arbetsledning.
 
Inte kan man klaga på vädret i alla fall......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0