Nykomling på Twitter

Idag var det alltså dags att bege sig till "en mer eller mindre" frivillig kurs. Det fina vädret från igår var som bortblåst (bokstavligen!). Kallt och eländigt, men då gör det ju inte så mycket att vara inomhus. Ganska skönt egentligen och alltid kul och intressant att göra nya bekantskaper.
Utan att gå in på detaljer kan vi konstatera att det inte var arbetsförmedlingens fanclub som bildades idag.
Ett och annat lär man sig säkert, men av schemat att döma blir det mycket repriser för min del. "Keep an open mind" intalar jag mig dock och ser fram emot att nätverka vidare, både på nätet och i verkligheten.
Har idag också gjort entré på Twitter, synas och sticka ut, är ju ledordet.
Hörde dock berättas av mina kurskamrater om bloggar som kanske mera "stack i ögonen på folk" och så roligt ska vi inte ha. Lagom är bäst, väldigt svenskt och bra, eller??
Men å andra sidan, ju mera udda en blogg är, desto fler läsare verkar den dra verkar det som.
Så vilken väg väljer jag, "den som läser får se"........


Köpte mig en "glashusblomma", solsäng och dynlåda innan hemfärden från sta'n.....


och sen var denna dagen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0