Ostfrallallallallaaa

Varför känns det så motigt att komma ur sängen på mornarna och varför är det så enkelt att vara uppe till över midnatt. Spelar ingen roll att man dyrt och heligt lovar sig själv varje morron klockan sju, att ikväll ska jag lägga mig myyycket tidigare.
Vanliga rutiner i affären och sen ytterligare en recensionslunch, dvs. gratis mat idag också. Hela tiden kommer det också in pensionärer och talar om hur bra de har det. Visst är väl detta trevligt, för dom och missförstå mig nu inte, utan det är dom väl unt, men liiiite avundsjuk blir man allt ändå.
Nåväl denna arbetsdag tog också slut och efter att ha handlat lite förnödenheter, styrde jag kosan hemöver.
Nu har jag kokat mig körsbärskräm på frysta bigarråer och avsmakat ostfrallorna, som jag fick till extra extrapris.
Kan villigt ekänna att det blir nog en till sån, innan kvällen är till ända.
Vi får se vad jag hittar på mer för dumheter, kanske smakar på den nya Pollysorten, "Polly charter".
Kanske? förresten, så blir det......
 
Körsbärskräm och Polly charter (ps. dom var goda!)
 
Då börjar vi på nästa då........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0