Är jag förvånad?

.....nej men väldigt besviken, på Arbetsförmedlingens ignorerande. Tror Ni att min handläggare ringde, mailade eller lät höra av sig i någon form under dagen? Nej just det, inte ett ljud, så på't igen nu ikväll och telefonkö på över tjugo minuter, men nu har jag telefonnummer till chefen i Skövde, om jag inte hör något under måndagen.
Vederbörande har varit i tjänst, det är också kollat.
Att det ska vara så segt, när man har positiva grejer att ta hand om, det har jag väldigt svårt att acceptera. Allra helst när dom i vissa fall kan "jaga" folk i andra hänseenden.
Som säkert lyser igenom av det jag "klottrar om", är jag rejält uppe i varv och irriterad, kanske en aning mer än nödvändigt, ska i ärlighetens namn erkännas. Men med allt som är planerat i privatlivet för övrigt just nu, är det ingen hit att sitta i "ingenmansland och inte veta hur det blir". Tar på humöret, helt i onödan som jag ser det.
Får bli lite fredagsmys, så får vi se om det taggar ner......
 
Det börjar bli höst, iallafall i Skövde.....
 
finns alltså flera anledningar till att tröstäta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0