Idag var det vackert väder......

men kallt, kom iallafall iväg på förmiddagen till mitt "hatobjekt" gymet, så nu är det gjort.
Innan dess fick jag ett kort och föga intresserat svar på min idé, men jag har skickat en följdfråga, så än har jag inte gett upp. Samtidigt drar jag inga stora växlar på detta och hade inte heller några orealistiska förhoppningar, men man får väl värdesätta snabbt svar iallafall när det bjuds. Faktiskt mycket värre att tigas ihjäl, vilket tyvärr är vanligare i många av de sammanhang jag har korrespondens.
Rimfrost i träden och en ständig ström av småfåglar (plus kajor) till matborden vi har satt ut på flera ställen i trädgården. Visst är det fint, men en aning för kallt, tycker jag allt! (Sisådär, ungefär, i runda slängar tjugo grader.)
Nu är det snart dags att "värma sig" med "A place in the sun" på TV, alltid något i kylan.
En tallrik soppa kan nog också slinka ner tror jag, tillsammans med hembakt macka.
Sen är det då äntligen handboll i en kanal man kan titta på!
 
Stannade och tog en bild på kyrkan vid hemfärd från gymet. Men liiiite kallt att bada & campa nu va?
 
Rimfrost fanns det gott om utmed färdvägen.
 
Här sitter dom och kurar i vårt äppelträd, småfåglarna. Många grenar finns det att välja på......
 
Häcken är inte så dum den heller, men vi tar väl en "fikapaus" i snön mellan mat-räderna.
 
Because I had deserved it, after workout at the gym. "Second breakfast"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0