Måste inget mer just nu....

Visst finns det en massa måsten kvar att terrorisera sig med, men till vilken nytta? Efter grötfrukost gjorde jag mig av med det kvarvarande "måstet" från igår. Ingen ändring, utan det tar emot så in i h....... men till gymet kom jag,  gjorde min runda och hem igen för en skön dusch.
"Tankade" mig sen med resterna från gårdagens meny, innan jag åkte ner till lokalbutiken för proviantering.
Köpte både vitkål och köttfärs bland annat och fick tips från Tina att göra kålpudding. Ju mer jag tänkte på detta ju sugnare blev jag på idén, så därför kommer middagen imorron att bli just denna rätt.
När jag ändå var igång med färs, fick det bli tacos till kvällsmål, smakade inte skit det heller, kan meddelas.
Maken har åter varit ute och motionerat pannlampan ikväll. Vem vet, imorgon kanske jag hotar med att göra dom sällskap.......
 
Det kommer inga mängder med snö, men lite varje dag iallafall.
 
Tände denna lykta på förstukvisten igår kväll, få se hur många dygn den brinner.
 
Tillsammans med pannlampan, beställde vi även dessa matvaror, återstår att se om Macaroni cheese
går att äta, man har ju hört så mycket om denna rätt, så nu ska vi testa, snart....
Det andra är tänkt till sonen, har för mig at det är dessa han yrar om allt emellanåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0